MY HEART WILL GO ON (Love Theme From "Titanic")

Every night in my dreams
夜ごと夢の中で
I see you, I feel you,
あなたを見、あなたを感じる
That is how I know you go on
あなたは私の中にいる

Far across the distance
二人を隔てる
And spaces between us
はるか遠くからやってきて
You have come to show you go on
あなたは姿を見せてくれる

Near, far, wherever you are
近く、遠く、あなたがどこにいようとも
I believe that the heart does go on
私はあなたと共にいる
Once more you open the door
もう一度、私の扉を開いて
And you're here in my heart
あなたは私の心の中に
And my heart will go on and on
いつまでも、あなたと共にいる

Love can touch us one time
ただ一度の愛に
And last for a lifetime
私たちは命をささげ
And never let go till we're one
二人はひとつに結ばれる

Love was when I loved you
この愛は、あなたを愛したとき
One true time I hold to
真実の愛として私に刻まれ
In my life we'll always go on
死ぬまであなたと共に生きてゆく

Near, far, wherever you are
近く、遠く、あなたがどこに行こうとも
I believe that the heart does go on
私はあなたと共にいる
Once more you open the door
私の扉を開いて
And you're here in my heart
あなたは私の心の中にやってくる
And my heart will go on and on
私の心はいつまでもあなたと共にいる

You're here, there's nothing I fear,
あなたがいれば何も恐れることはない
And I know that my heart will go on
そう、私の心はあなたといる
We'll stay forever this way
二人の永遠の愛は
You are safe in my heart
あなたと生きた、私の心の中に
And my heart will go on and on
いつまでも生きつづけている・・・